Acasă » 2017 » Iunie » 15 » Prestări Servicii Property Management
4:58 PM
Prestări Servicii Property Management

Prestări Servicii Property Management

 

Administrativ:

1.Solutionarea tuturor problemelor indiferent de natura lor

2.Identificarea companiei competente sa solutioneze problemele tehnice

3.Identificarea de oferte pentru orice tip de activitate la preturi rezonabile

4.Luarea deciziilor in timp util de orice natura

5.Monitorizarea evolutiei cladirii in timp

6.Vizitarea locatiilor conform contractului

7.Verificarea tuturor serviciilor realizate in cadrul locatiei respective (servicii de curatenie, gradinarit, tehnice, deratizare / dezinsectie, paza)

8.Sedinte periodice cu proprietarii si cu dezvoltatorul locatiei

9.Emitere notificari/ somatii de plata.

10.Intocmire convocator, procese verbale ale adunarii generale

 

Contabilitate in partida simpla:

1. Inregistrarea extraselor de cont bancare

2. Raport financiar – Situatia facturilor de utilitati platite / neplatite

3. Intocmirea Listelor de intretinere

4. Intocmirea facturilor de intretinere, fond de rulment, fond de reparatii si alte fonduri

5. Intocmirea Declaratiei 112, depunerea online la ANAF , plata contributiilor la Bugetele Asigurarilor Sociale si plata impozitului pe venit catre Bugetul de Stat

6. Plata facturilor de utilitati

7. Plata salariilor personalului angajat

8. Intocmirea statelor de salarii

9. Intocmire de Op-uri

10. Calcularea comisioanelor bancare lunare

11. Intocmirea Registrului Jurnal, Registrul de Casa, Registrul fondului de reparatii, Registrul fondului de rulment, Registrul fondului special, Registrul inventar, Fisa de cont pentru operatii diverse, Fisa furnizorului

12. Intocmirea Situatiei elementelor de Activ si de Pasiv si depunerea acesteia la Primarie ( 2 ori /an)

13. Calcularea restantelor la intretinere, calcularea penalizarilor

14. Intocmire situatie / buget – venituri si cheltuieli - privind veniturile asociatiei din chirii, intretinere, fonduri pe de o parte si pe de alta parte, cheltuielile asociatiei privind salariile personalului, facturile de utilitati , reparatiile efectuate in locatie.

15. Intocmire Centralizator de Cheltuieli lunar

 

Casierie:

1. Intocmirea de chitante pentru incasarile cash

2. Intocmire Dispozitie de plata / incasare

3. Intocmire Registru de Casa

4. Depunerea incasarilor la banca

 

Administrare tehnica:

1. Citirea contoarelor

2. Intocmirea raportului tehnic lunar privind activitatea desfasurata in decursul lunii respective in locatie

3. Identificarea companiilor competente pentru realizarea reviziilor

4. Identificarea companiilor competente in solutionarea oricaror probleme de natura tehnica si nu numai

5. Crearea unei liste – lunar - privind necesarul din locatia respectiva (necesar curatenie, tehnic, administrativ) – incadrarea intr-un buget limitat

6. Identificarea de furnizori – privind achizitiile de consumabile – preturi rezonabile – Oferte

7. Transmiterea indexului lunar la gaz – online

 

Juridic:

1. Intocmirea documentatiei privind constituirea asociatiilor de proprietari:

Redactare statut, Acord de Asociere, Regulament de Ordine Interioara, Tabelul nominal privind proprietarii care si-au dat consimtamantul privind constituirea asociatiei de proprietari.

2. Depunerea documentatiei la ANAF, plata taxei judiciare de timbru la Administratia de Taxe si Impozite

3. Reprezentarea in instanta a “asociatiilor” in vederea dobandirii calitatii de personalitate juridica

4. Participarea la predarea – primirea documentatiei din punct de vedere administrativ, contabil si tehnic

5. Realizarea unui inventar in momentul preluarii unei locatii noi si intocmirea Proceselor verbale de predare – primire.

6. Infiintari societati – Prezentarea avantajelor / dezavantajelor diferitelor tipuri de societati existente

7. Reprezentarea asociatiilor in relatiile cu instantele judecatoresti, Anaf, banca si alte organe de control

 

Resurse Umane:

1. Recrutare personal – pentru curatenie, servicii de gradinarit, deratizare, paza, instalator/ electrician

2. Intocmire Contracte de Munca si/ sau Acte aditionale

3. Intocmire pontaje & condica de prezenta (evidenta orelor de lucru)

 

Vanzari:

1. Identificarea de potentiali clienti privind vanzarea / inchirierea imobilelor de lux

2. Promovarea imobilelor pe siteurile de specialitate, stabilirea de vizionari cu potentialii clienti

3. Vanzarea/ inchirierea imobilelor pe baza de comision

4. Prospectarea pietii si identificarea celor mai bune oferte de pe piata privind serviciile de telefonie, internet,consumabile si incheierea de contracte de prestari servicii cu furnizorii in numele asociatiei.

5. Negocierea contractelor de prestari servicii/ ofertelor de pret la consumabile

 

Cenzorat extern:

1. Verificarea legalitatii actelor si documentelor, a hotararilor, deciziilor, regulilor si regulamentelor

2. Verificarea executiei bugetului de venituri si cheltuieli

3. Verificarea gestiunii financiar-contabile

4. Cel putin o data pe an, intocmeste si prezinta adunarii generale rapoarte asupra activitatii sale si asupra gestiunii asociatiei de proprietari, propunand masuri.

 

Auditul Asociatiilor de Proprietari:

1. Obiectivul controlului este de a reda erorile, deficienţele, lipsurile, pentru a le remedia şi a le evita pe viitor.

Controlul va fi efectuat prin sondaj şi în baza documentelor şi actelor justificative puse la dispoziţie şi, în situaţia în care se constată deficienţe, se va extinde verificarea şi asupra documentelor anilor anteriori.

Controlul documentelor si actelor justificative se realizeaza la cerere, contra cost/ pe baza de comision.

Auditorul ofera solutii (consultanta – contra cost) dupa elaborarea raportului de audit si exprimarea opiniei cu privire la situatia auditata.

 

Ofertă! La fiecare contract de colaborare/prestări servicii - ofer colaborare cu servicii de deratizare/dezinsecție/dezinfecție gratuit. 
  
Licența programelor de Contabilitate & Facturare pentru asociațiile de proprietari pe care le utilizez este inclusă în prețul serviciilor menționate mai sus. 

 

Pentru informații sau pentru a solicita o ofertă pentru blocul/cartierul rezidențial al dumneavoastră nu ezitați să mă contactaţi:

Persoana de contact - Viorica Ungureanu (Persoană Fizică Autorizată)

Telefon - 0711 144 680 

Adresa de e-mail: serviciipropertymanagement@gmail.com

 

Vizualizări: 854 | Adăugat de: yka | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0