Acasă » 2018 » Iunie » 7 » Servicii Property Management
6:25 PM
Servicii Property Management

Persoană fizică autorizată specializată în servicii complete administrative pentru asociațiile de proprietari.

Încă de la înființare am desfășurat numai activități de servicii pentru asociațiile de proprietari.

Dețin asociații în administrare, activitatea prestată fiind “recompensată” și prin recomandări.

Pot oferi la cerere, recomandările asociațiilor pe care le administrez (în mod independent).

Serviciile le realizez atât pe plan local cât și pe plan național.

Cu disponibilitatea de a participa la inventare, preluării de documente tehnice sau contabile, verificarea documentelor (disponibilitate pe plan național, în cazul unei colaborării pe plan național).

Pachetul de servicii pe care le realizez conține: Parte administrativă, administrativ-tehnic, contabilitate în partidă simplă la asociațiile de proprietari utilizând propriul soft de contabilitate sau la cererea clientului pot utiliza și alte softuri de ținere a evidenței (Saga, Bloc Expert, Bloc Manager), pentru facturare Smart Bill sau alte softuri similare. Clientul având acces online (prin intermediul unui cont: user și parolă) la toate informațiile asociației de proprietari (extrase, încasări, plăți, facturi, liste de întreținere etc).

Pe lângă serviciile administrative și contabile mă ocup și de partea juridică (în momentul preluării unei locații noi, întocmirea documentației , depunerea la organele competente și reprezentarea în instanță a asociațiilor de proprietari în vederea obținerii personalității juridice), partea de resurse umane (recrutare de personal: curățenie, grădinărit, electrician, instalator, pază, recepție etc), întocmirea contractelor de muncă și a anexelor, fișa postului, înregistrarea în Revisal a contractelor de muncă, organizarea și susținerea interviurilor).

Servicii de cenzorat, audit și consultanță juridică/ financiară - la cererea beneficiarului.

Serviciile de cenzorat/ audit le realizez în cadrul complexelor pe care nu le administrez.

Prețurile diferă de la o locație la alta, în funcție de problemele pe care locația le are, de numărul de apartamente ce urmează a fi administrate și de nevoile locației care diferă de la un complex la altul.

Stabilirea nevoilor locației se realizează doar la fața locului împreună cu beneficiarul de contract.

Alte servicii pe care le ofer (cu subcontractori) sunt: servicii de pază, recepție, curățenie, grădinărit, deratizare, dezinsecție, dezinfecție, spălarea mecanizată a parcării subterane, snow-removal.

Servicii de casierie, vânzare / închirieri imobile / doar pe plan local. 

Serviciile adiacente se negociază direct cu mine. Prețurile diferă în funcție de necesitățile locației.

Serviciile pe care le prestez cât și cele adiacente (cu subcontractori) se adresează ansamblurilor rezidențiale, spațiilor de birouri și mall-urilor.

Fiecare serviciu în parte conține particularitățile sale. Este necesar să discutăm nevoile locației și ulterior să personalizez oferta dumneavoastră.

Dețin atestat de Administrator Imobile. Îmi desfășor activitatea ca Persoană fizică autorizată cu sediul în Slatina, Județul Olt. Activitatea o desfășor atât pe plan local cât și pe plan național. Pot să ofer la cerere - recomandări de la ansamblurile pe care le administrez în prezent.

Pentru serviciile adiacente colaborez cu firme cunoscute pe plan național.

Detalierea serviciilor / personalizarea lor în funcție de necesități o voi realiza la întâlnirea cu beneficiarul după vizitarea locației și identificarea nevoilor sale.

Disponibilitatea pe plan național (indiferent de oraș) – presupune următoarele etape:

  1. Programarea telefonică a vizitei: 0749 58 48 32, Persoana de contact: Viorica Giaba
  2. Stabilirea vizitei (Property Manager + Inginer tehnic)
  3. Plata anticipată a ședinței de consultanță de către beneficiar

Consultanța reprezentând vizitarea și verificarea locației de către Property Manager împreună cu Inginerul tehnic și identificarea problemelor majore de natură tehnică și administrativ-contabilă, punerea la dispoziție a tuturor documentelor tehnice și contabile de către beneficiar, stabilirea nevoilor locației, stabilirea urgențelor de rezolvat, încheierea/ neîncheierea unui contract de colaborare pe perioadă determinată/ contract de prestări servicii, transmiterea ulterioară către beneficiar a unui Raport de Constatare privind problemele identificate în locație de natură economică cât și de natură  tehnică. Raportul fiind elaborat de către Property Manager împreună cu Inginerul tehnic.

Consultanța o utilizez și în vederea soluționării problemelor de natură economico-financiară.

Asociațiile pot apela cu încredere atunci când au nevoie de un sfat în vederea soluționării problemelor cum ar fi: litigiile dintre asociații și locatari.

Îmi puteți adresa întrebările dumneavoastră la adresa de email:

serviciipropertymanagement@gmail.com

sau la nr. de telefon: 0749 58 48 32 Viorica Giaba

Mai multe detalii privind fiecare activitate în parte se vor discuta / personaliza / fiecare locație în parte.

Site-ul este în construcție. Ne dedicăm întregul timp, tot efortul și priceperea noastră pentru a vă pune  la dispoziția dumneavoastră pe site întregul pachet de servicii detaliat.  
  
Sperăm ca până în luna noiembrie să finalizăm și acest proiect. 
  
Vă mulțumesc pentru înțelegere. 
  
Aștept întrebările dumneavoastră la adresa mai sus menționată. 
  
Cu respect, 
  
Viorica Giaba 

Vizualizări: 153 | Adăugat de: yka | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0