11:11 AM Specificaţii cu privire la serviciile de property management | |
Activitățile pe care le realizez se adresează asociațiilor de proprietari/locatari, societăților deținătoare de imobile pentru birouri pentru administrare, contabilitate și alte activități specifice domeniului. Pachetele de servicii pot fi ajustate în funcție de cerințe. Pentru asociațiile cu situații incerte, cu debite foarte mari către furnizori și cu restanțieri / rău-platnici care însumează mai mult de 10% din totalul încasărilor pe o lună, tarifele se vor stabili după studierea fișelor de cont de la fiecare furnizor de servicii. Ofer servicii performante în ceea ce privește asigurarea managementului de administrare. Lucrez cu programe de ținere a evidenței contabile moderne și performante. Din acest motiv, calitatea serviciilor este o certitudine. Operarea acestor servicii în baza unui sistem integrat de management: ISO 9001:2008 Cele mai populare soluții pentru integrarea sistemelor de management sunt sistemele de management integrat calitate – mediu în conformitate cu prevederile standardului ISO 9001 făcând posibilă realizarea integrării pentru o gamă variată de sisteme de management inclusiv în domenii precum securitatea informației, siguranța alimentului sau managementul energiei, printre altele. Principiul implementării unui sistem de management integrat îl reprezintă identificarea cerințelor comune prezente în standardele de referință pentru sistemele de management pentru care se dorește integrarea (ex. auditarea internă, analiza efectuată de management, acțiuni corective) și folosirea lor ca bază a dezvoltării unui sistem de management integrat. Pe lângă această bază comună sunt documentate și implementate cerințele specifice ale fiecărui tip de sistem de management. Din punctul de vedere al certificării, evaluarea prin auditare se realizează în cadrul unui singur audit pentru sistemul de management integrat, ceea ce reprezintă un avantaj pentru organizația client. Prevenirea neconformităților privind calitatea, mediul, sănătatea și securitatea în muncă. Obținerea de aprecieri pozitive din partea clienților privind performanțele serviciilor, inclusiv impactul acestora asupra mediului, sănătății și securității în muncă. Pentru domeniile în care activez dețin certificate și atestate: Atestat de Tehnician în activități comerciale și financiare - Atestat Contabil, 2007 Licențiată în științe economice, domeniul Contabilitate, specializarea Contabilitate și Informatică de Gestiune - Universitatea din Craiova, Promoția 2010 Certificat de Auditor intern în domeniul calității (ISO 9001:2008), 2010 Certificat de absolvire a cursului de Consilier &Consultanță juridică in domeniul financiar bancar - BCR -Banca pentru Locuințe, 2011 Masterat - Concepte și practici de Audit la nivel național și internațional - Academia de Studii Economice din București, Promoția 2015 Certificat de absolvire a cursului de Administrator imobile - Asociația pentru Inovație, 2016 Atestat - Primăria Sectorului 2 - Administrator imobile (Legea nr. 230/2007 privind Asociațiile de Proprietari), 2017 Oferta de preț privind pachetul de servicii se stabilește numai după vizitarea blocului/ cartierului rezidențial/spațiilor de birouri, punerea la dispoziție a situației asociației/ companiei după caz, identificarea nevoilor clientului stabilite de comun acord cu acesta. Nu practic prețuri standard pentru toate locațiile. Prețul diferă în funcție de situația asociației și nevoile sale și se stabilește numai după vizitarea locației și identificarea necesităților sale. Pentru a beneficia de o ofertă personalizată nu ezitați să mă contactați.
Persoana de contact - Viorica Giaba (Persoană Fizică Autorizată) Telefon - 0749 58 48 32 Adresa de e-mail: serviciipropertymanagement@gmail.com | |
|
Total comentarii : 0 | |